Interim personeel
Interim personeel
In de dynamische wereld van projecten is het steeds essentiëler om gebruik te maken van interim professionals en ZZP’ers. Deze flexibele krachten bieden een waardevolle aanvulling op jouw team maar het beheersen van de administratieve rompslomp kan een uitdaging zijn.
Nivel Payment Solutions (NPS), vereenvoudigt alle administratieve taken rondom ZZP’ers, van contract tot en met de correcte betaling van facturen.
Vlekkeloze afhandeling
Met onze expertise zorgen we voor een vlekkeloze afhandeling, inclusief een door de belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst, heldere facturatie en een transparante urenadministratie. Dit betekent dat jij je kunt concentreren op het project, terwijl wij de administratieve lasten uit handen nemen. Je ontvangt alleen een factuur met het vooraf afgesproken uurtarief met de ZZP’er inclusief een vast bedrag per gewerkt uur voor de administratie vanuit NPS.
Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op.
Onze kracht
NEN 4400-1 certificering
Nivel Payment Solutions BV is erkend lid van de NBBU en is voorzien van de certificering NEN 4400-1
Gespecialiseerde backoffice
Wij hebben een gespecialiseerde backoffice met 100% focus op het kernproces, een goede bereikbaarheid en directe terugkoppeling op vragen
Digitaal personeelsdossier
Een volledig digitaal personeelsdossier voor de werknemer